Saturday, May 9

Resepi Roti John Asli

Posted by Rini at 10:11 AM
Pada sesiapa yang berminat untuk dapatkan roti john yang original, saya ada. Resepi ni khas untuk orang berniaga yang memang tengah tercari-cari cara buat roti john yang betul2 asli. Memang sesuai untuk peniaga kat taman2, pasar malam. Kalau kena caranya boleh buat restoran. Resepi ni memang susah nak dapat dan saya dapatkan resepi ni pun makan tahun jugak la daripada peniaga roti john terkenal kat sini. Dan saya juga terpaksa membayar sejumlah wang yang besar untuk mendapatkannya sebab husband memang suka giler makan roti john. Untuk mendapatkan roti john yang bagus, setahu saya hanya boleh didapati di negeri Melaka saja. Banyak orang yang jual sebenarnya bukanlah roti john tapi roti berintikan telur semata. Itupun diaorang letak nama roti john. Sebenarnya roti john ni mempunyai rasanya yang unik dan tersendiri dan tak ramai yang tahu. Rahsia ni la yang saya nak share. Pada yang berminat boleh la hantar komen dulu kat saya yer. Gerenti sodapp!!

2 comments on "Resepi Roti John Asli"

din146 on December 13, 2010 at 12:39 AM said...

assalamualaikum...
Sya adalah salah seorg peserta peniaga burger..n sya amat berminat utk menambah menu..sya sedia dan bersukahati sekiranya puan sudi memberikan resepi berkenaan..''jika ada bayaran pun sya sedia..
sya dahului dgn ucapan tq..

asri gsit on July 5, 2013 at 10:45 AM said...

Boleh share

Post a Comment

 

RINI'S STORIES.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal