Wednesday, April 15

Makan Ayam...

Posted by Rini at 5:05 PM
Hari nie cuti umum sempena Hari Bandaraya Melaka.. Aku pun tak der gi mana-mana. Macam biasa surfin internet. Semalam husband ajak gi makan KFC. Nurin pun apalagi seronok la dia. Dia dah menonong nak naik tingkat atas. Nak cop sit la kononnya tu. Belikan dia Filet Burger. Abis lak tu dia makan. Lapar agaknya. Biasanya bukan dia heran pun benda makan nie. Walaupun boleh kata tiap minggu aku gi KFC nie. Dia heboh nak round jer. Tak senang duduk kita nak makan. Takut dia pegi ke tangga jer. Aktif sangat anak aku sorang nie.

.......................................................................................................................................

0 comments on "Makan Ayam..."

Post a Comment

 

RINI'S STORIES.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal