Monday, July 20

Posted by Rini at 6:18 PM

Hari ni 27 Rejab hari yang mulia. Sempena hari nie juga aku berpuasa sunat Isra' Mikraj. Tah kenapa hari ni aku agak letih. Mungkin sebab tak sahur. Mungkin gak sebab cuaca yang amatlah terik. Tapi mujur aku dapat hantar kak ipar aku ke Melaka Sentral n beli barang-barang skit kat Tesco. Lepas gi Tesco mak ajak gi Cowboy lak. Hmm ikutkan je la. Sampai rumah terus terbaring. Sebab panas aku pun capai towel n mandi puas2. Terus sembahyang zuhur.

Sekarang dah kul 6.23pm lagi sejam jer nak buka. yuhuu! Mak masak rendang itik pagi tadi. Aku tak penah makan lagi rendang itik. Hubby ckp sedap. Daging itik lagi sedap dari daging ayam walaupun nampak macam sama. Kak ipar beli kat umah jiran. Seekor je dah RM49 siap proses. Mahal kan?

0 comments on " "

Post a Comment

 

RINI'S STORIES.... Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal